BFF - Cristina ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

miercuri, iunie 19

BFF - Cristina

Am promis că îi voi dedica un articol și mă țin de cuvânt. Ne-am întâlnit într-o excursie și de atunci...totul s-a schimbat în viața mea. Ea mă înțelege tot timpul și este mereu lângă mine. Am dat peste cam contoarul Skype, vorbim foarte mult și....mereu găsim subiecte interesante de discutate, legate de viață, tehnologie, istori, ș.a.m.d. Este o fată foarte citită, învață extraordinar și este o fată specială. Anul trecut, a refuzat să își petreacă majoratul pentru a putea plăti mai departe pregătirea la Matematică. Este o fată simplă, realistă și cu capul pe umeri. Dorește mereu să își îmbogățească cultura generală.

Nu îi place să fie în centrul atenției, are puține momente de naivitate și uneori este copilăroasă. Problema e că eu sunt mai copilăros ca ea și ne "certăm" pe acest lucru. Tehnologia nu o cam "acceptă" în anturajul ei, adevărul este că nici eu nu am fost tot timpul interesat de tehnologie și de a învăța mereu ceva nou legat de PC,ș.a.m.d. Suntem cei mai buni prieteni, nu am să uit acea excursie niciodată. Un drum infernal de câteva ore până la Reșița ca să vedem o facultate. Afară era rece și ploua iar în autobuz caniculă. Excursia a fost...ceva ce am așteptat de mult și "regret" că nu a fost făcută cu mult timp în urmă. De  fapt, eu nu știam că ea stă pe etaj cu mine, de 4 ani împărțim același coridor și...nimic. Mereu voi fi lângă ea și mereu o voi ajuta...pentru că este surioara mea.
Ce bun a fost destinul cu mine în acest an, am aflat care îmi sunt prieteni și care nu și am aflat ce persoane se învârt în jurul meu. Dar cel mai împortant...am cunoscut-o pe Cristina! ^.^ Trebuie să recunosc așa...printre cuvinte că...la început eram și....cu fluturași prin stomăcel. <3 

Te pup Cristina și îți mulțumesc că ești lângă mine! ^.^ BFF!

6 comentarii:

  1. Multumesc , bro !5 ani la rand mi am pus dorinta de ziua mea , sa am un frate ....A stiut Dumnezeu ca o sa mi l dea ! Te iubesc , bro si multumesc ca ai fost langa mine , cand am avut nevoie ....Si mai tr sa multumesc , unei persoane ....Eddie ...Te pupacel bro X::X:X:X:X:XX:X::X

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce draguttttt <3 super articol

    RăspundețiȘtergere
  3. <3 Mihai...ce articol superb. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bro , sti ca meru voi fi langa tine ....Fratele meu ,deci de aia nu mi a dat Dumnezeu un frate stia el ceva !Te iubesc bro si ms ca ai fost langa mine ...:*Geniule (Mihai , esti un geniu !) Multumesc , pentru aceste cuvinte ....:X:X:X:X::X:X:X:XDE la minus infinit la plus ::X:X::XX:

    RăspundețiȘtergere