Spiritul Și Reîncarnarea ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

sâmbătă, iunie 22

Spiritul Și Reîncarnarea

Le-am promis unor prieteni că voi vorbi despre acest subiect, așa că m-am documentat foarte bine și voi încerca să explic câteva lucruri legate de viața spirituală și de reîncarnare. Metempsihoza provine din filosofia greacă și se referă la transmigrația sufletului după moarte. Metempsihoza și reîncarnarea sunt două lucruri diferite. Metempsihoza "susține" că sufletul după moarte își poate găsi loc în orice formă de viață iar reîncarnarea, doar în om. Sunt foarte multe cazuri în care unele persoane detaliază anumite locuri care în acest moment nu mai există sau sunt părăsite. Este și cazul unui băiețel din Scoția în vârstă de numai 6 ani. El susține că a locuit pe insula Berra. Băiețelul detaliază relieful și mai ales, infrastructura insulei. Un băiețel susține că a luptat în Al Doilea Război Mondial unde era pilot de avion. Ciudat sau nu, știa tot despre avionul pe care la pilotat. Foarte mult exemple și stau și mă întreb, cum un băiețel poate cunoaște atâtea lucruri la o vârstă așa fragedă. Cutremurător, este și cazul unei fetițe care susține că a fost omorâtă de soțul ei. Știa și cel mai mic detaliu, chiar și locul.Încă nu putem spune cu exactitate ce se întâmplă cu sufletul după moarte, deoarece întră în confruntare Biserica și Știința. Biserica susține că sufletul după moarte va fi judecat și soarta va fi aleasă de Dumnezeu care îl va trimite în rai sau iad. Reîncarnarea susține că sufletul nu moare ci își ia altă înfățișare dar cu aceeași experiență de viață. Exemplele sunt relativ noi dar există și persoane din antichitate care susțin reîncarnarea, cum ar fi Pitagora, care spunea că într-o viață anterioară a fost un luptător în Troia.


Voi credeți în reîncarnare/metempsihoză? 

4 comentarii:

  1. Asta da articol ! Eu sustin Biserica , dar cred si in reincarnare !Sunt cazuri , uite si aici ... Eu am mai auzit , ca omul are propriile lui amintiri . De exemplu , cui si sa mai intamplat sa vada un loc , sau sa treaca pe acolo si sa aiba impresia , ca a mai fost pe acolo ?Mi mi sa intamplat , sa vad un loc pentru prima oara , si sa am impresia ca am mai fost ,sau sa vad oameni si sa mi se para cunoscuti ! Ciudat sau nu , atunci cand stai asa linistit fara sa te gandesti la nimic , apar diverse imagini in cap , pe care nu le intelegi ! Nu stiu ce o fi , dar eu cred ca este ceva !
    Si nu in ultimul rand , bravo Mihai , am mai aflat ceva nou , multumesc ! Articole din astea sa mai faci , nu din alea .... Te pup, Cristina .. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună surioară,

      Acel sentiment se numește Deja Vu. Există asemănării dar...acelea sunt doar de moment! Acestea pot fi explicate și detaliate! :)

      :*

      Ștergere
  2. Waw , nu stiam asa , frate ! Multumesc ...X:

    RăspundețiȘtergere
  3. Da si eu cred ca ne moare trupul dar nu sufletul.Iata ce mi sa intamplat mie...Dupa prima fetita am ramas insarcinata cand avea ea vreo 2 anisori,am aflat ca voi avea un baietel,sarcina era bine,pe la 5 luni de sarcina o visez pe bunica mea moarta(aveam o relatie deosebita cu ea,a murit cand eu aveam 6 ani),in vis stiam ca era moarta,se facea ca eram cu mama cand o vad pe bunica mea impreuna cu matusa si verisoara mea,toti o imbratiseaza,eu cu o oarecare teama,era f.emotionata cand ma vazut si imi spune ca o sa am 2 fete si sa ma bucur de ele,la care eu ii spun ca am o fetita dar acum sunt insarcinata cu un baietel,eu tot incercam sa o conving,la un moment dat ea pune mana pe umarul meu,se uita duios si imi vb.hotarat NU ,VEI AVEA 2 FETE BUCURATE DE ELE, si m-am trezit.A doua am povestit visul tatalui meu si intamplator suna cumnata mea si ii spun si ei.La 3 zile dupa vis mi s-au fisurat membranele,nu am ridicat nimic,chiar am stat mai mult in casa odihnindu-ma ,am pierdut baietelul,nu isi explica dr.de ce am pierdut sarcina la patologie nu a iesit nimic,baietelul era sanatos.La 1 an dupa pierderea baietelului am ramas din nou insarcinata si am nascut a 2 fetite.Conform vorbelor din visul bunicii AM 2 FETE SI MA BUCUR DE ELE !
    Mama mea a visat pe bunica mea (soacra iei) dupa ce a murit ,spunandu-i sa aiba grija de un anumit inel pe care la pus intr-o scrumiera,ca i la luat si a spus cine,nu obs.ca a disparut,a doua zi a cautat in toata casa,nu a gasit...si intr-adevar ulterior sa dovedit ca la luat cine ia spus.

    Tot bunica mea a avut moarte clinica,cand sa trezit a spus ca a vazut pe sora ei moarta,totul era frumos acolo,dar inca nu este timpul sa vina la ea...ca familia ei mai are nevoie de ea,si si-a revenit

    Nu deteriorez nici un cuvant,sunt o fata tanara de 30 de ani,am o facultate in geografie,am un post bun...deci nu sunt vreo ignoranta inculta!

    RăspundețiȘtergere