Am Revenit La Normal ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

luni, iunie 17

Am Revenit La Normal

În ultimele 3-4 săptămânii am fost foarte derutat, dacă să rămân așa cum sunt sau să mă schimb pentru ceva sau cineva, în capul meu a fost un război, am ales decizia proastă. De aceea, am decis să revin la normal, la gândirile mele despre oameni, despre cea ce ne înconjoară, despre prietenie și despre iubire. M-am cam săturat să iert lumea de dragul de a cotinua o poveste tristă sau de dragul unor amintiri. Am luat niște hotărâri foarte importante (cel puțin, așa mi s-au părut acum 2-3 zile), niște decizii care trebuiau luate de mult și de care NU îmi pare rău și nu îmi va părea rău niciodată. Mi-am dat seama în ce anturaje mă învârt și cum fac să scap repede de cele care mă trag în jos. Prefer să fiu prostul dintre deștepți, decât deșteptul dintre proști. Am decis să las glumele pe altă zi și să dublez doza de seriozitate pe fiecare subiect ce îmi apare în cale. Să uit de visurile mele aiurite și să mă gândesc la cele palpabile. Blogul este jurnalul meu public, cine dorește îl citește cine nu, "să găsească acul din alt car cu fân". M-am săturat de atâta ipocrizie, de atâtea fițe și figuri, de atâta batjocoră și de această prostie pe care unii o afișează în speranța da e părea superiori. Imaginația dintr-o pictură are un procent de 70%, niciodată nu vor conta instrumentele sau tehnica.

Am o stare foarte bună și sunt foarte fericit!  ^^ Chiar azi m-am întâlnit cu 2 vechi prieteni și...din clasa a 4-a până acum, vă dați seama câte am avut de povestit? <3



Sper să aveți o zi superbă, alături de cei dragi! ^.^ 

3 comentarii: