Despre Mine :) ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

sâmbătă, iunie 22

Despre Mine :)

Orice blog are o secțiune în care autorul își face o scurtă introducere, eu am decis să amân puțin acea etapă și să fac o introducere așa cum trebuie. Blogul este jurnalul meu actualizat (aproape) zilnic însă prin acest jurnal doresc să îmi fac prieteni, să discutăm subiecte interesante (în opinia mea) și subliminal, să facem un schimb de experiență. Pe lângă asta, aș dori să facem și o întrunire, oricând doriți voi. Dar haideți să începe cu introducerea. Mă numesc Vasilan Pavel Mihai, sunt din Drobeta Turnu Severin, am 19 ani, brunet, ochi căprui, înalt..mai exact 1.86. Îmi place să petrec timpul cu persoanele aproapiate, să îmi fac prieteni noi, să ascult muzică, să vizionez filme. Printre hobby-uri, se adaugă iluzionismul (magia) și blogging-ul. Nu ascult orice gen de muzică, mai exact ascult doar:

  • Hip-Hop/Rap
  • Trance/Dance/House
  • Dubstep, Dnb, Electronic și Hardcore.
Am un simț al umorului foarte dezvoltat, uneori exagerez dar...mă revanșez dacă rănesc cu scuzele de rigoare și cu promisiunea de a învăța lecția. Îmi place să fiu contrazis deoarece în același timp facem schimb de experiență și de cunoștințe. Am absolvit la Colegiul Tehnic Decebal, profil "Matematică-Informatică". Sunt pasionat într-o oarecare măsură de domeniul iT dar nu îmi place să exagerez pe aceste subiecte. Îmi place să mă plimb prin anumite locuri pe care eu le consider liniștite ^.^ cum ar fi "Locușorul Nostru". Nu am prietenă, sunt singur momentan...nu prea îmi place ideea dar până când fata potrivită va ieși la iveală sau până când eu o voi întâlni, accept. Consider că o fată trebuie respectată și tratată ca atare, nu suport violența. Niciodată nu am avut eticheta de "șmecher" sau de "bătăuș"...cei drept, îmi mai ies din sărite uneori dar sunt cazuri rare. Pentru mine, a spune "Te Iubesc!" este ceva ... simplu, eu prefer de a spune aceste două cuvinte printr-o metodă unică. A da un trandafir este ceva...așa simplu, pentru mine contează modul în care îl dau. Nu suport persoanele cu fițe, niciodată nu m-am lăudat cu ceva sau cu cineva, am stat în banca mea mereu. Nu sunt patriot și nu voi fi niciodată, consider că patriotismnul are o valoare nulă în zilele noastre. Îmi place să dezbat pe blog subiecte interesante, de la care ai ce învăța. Subiectele care îți adaugă cunoștințe în bagajul numit "Cunoștințe Generale" sunt mereu pe primul plan. Îmi place să stau mereu curat, sunt genul de persoană care face baie de 4 ori pe zi iar în a doua se întreabă de ce e răcit. Am moștenit asta de la mama. Mama face curățenie în casă de 3 ori pe zi, gândiți-vă doar că am parterul și etajul, mai exact 5 camere, 2 băi și o sufragerie. E maniacă cu curățenia <3 . Ador filmele de groază, de comedie, de acțiune și cele istorice. De asemenea, documentarele, le ador. Nu urmăresc orice documentar, ci cea ce mă interesează pe mine. Nu suport acele "replici dure", nu suport batjocora și figurile. Ador iluzionismnul și trucurile magice care au la final, un efect impresionant. Sunt blogger, chiar dacă unele persoane mă critică dar...mereu se găsesc și ștecheri ca ăștia. Sunt timid și rușinos, pentru unele persoane este considerat un defect iar pentru altele, o calitate. Am permis de conducere dar pe moment, mașină nu am. Nu îmi plac iPhonu-rile, defapt, nu îmi place compania Apple. Îmi place să conversez cu persoane străine, mai ales în limba engleză pe care consider că o știu bine. Sunt foarte friguros, iarna sunt lipit de teracotă sau de calorifer. Îmi plac călătoriile, camping-ul și distracția. Beau alcool dar mereu acasă am venit pe picioare, nu am băut niciodată foarte mult, prefer să rămân treaz. Îmi plac dulciurile, în special înghețata. Sunt ÎMPOTRIVA drogurilor, nu am consumat și nu voi consuma așa ceva. 

În secțiunea de comentarii aș dori să vă prezentați, să facem fiecare câte o introducere.

FaceBook: Vasilan Pavel
YahooMessenger: Pavel_Mitizila
E-Mail: Vasilan.Mihai@gmail.com
Pagină FaceBook: Vloguleț


2 comentarii:

  1. Deci , sa incep !
    Salut , ma numesc Cazacu Cristina Florentina , locuiesc in satul Ostrovu Corbului ( pe insula :P ),am ochii caprui , parul saten , am niste defecte pe la fata , dar nu conteaza , eu ma consider draguta !
    Sa incep cu defectele , am niste probleme la scris , asta este ! Omul mai are si defecte , dar mie nu imi este rusine sa recunosc !
    Sunt exagerat de iertatoare , adica nu pot sa tin ura pe cineva , nu ma simt eu bine , daca stiu ca cineva este suparat pe mine ...
    Sunt foarte optimista , dar genu ala de optimista exagerata ! Ex,cand am facut un an , de relatie , pr meu nu a venit sa ne intalnim , deci am sperat pana am ajuns acasa si pana a doua zi !Genul de persoana , proasta !
    Ma atasez foarte repede de amicii baieti ,pentru ca mi am dorit prea mult un frate , dar Dumnezeu nu mi a dat !
    Uneori sunt prea naiva si cred pe unii oameni ,care nu ar trebui crezuti ..
    Sunt o fata simpla ,nu vreau sa ies in evidenta , vreau sa ma pastrez mai retrasa ...
    Imi place sa scriu povesti si poezii , sa cant in fata oglinzii, sa merg prin natura etc .
    Sunt o persoana visatoare si cu doza aia de copil , inca in suflet , cred ca nu o sa scap de ea , prea curand !
    Am trecut prin mai multe in viata , si acele experiente , mi au demonstrat , ca omul cat traieste invata ! Fiecare chestie care se intampla are rostul si invatatura ei !
    Cel mai bun prieten al meu a fost ,este si o sa fie Dumnezeu , care nu m a lasat , atunci cand toti au facut asta !
    Pe langa Dumnezeu , bunicul meu a fost langa mine , chiar daca acum nu mai este , si tare imi este dor de el , dar nu ma intristez , deoarece stiu , ca este cu mine !
    Recent , l am cunoscut pe Mihai , care mi a fost aproape , ca un frate , si tin pe aceasta cale sa ii multumesc ! Multumesc Mihai !
    Am multe sa zic , dar ma opresc aici !
    Wpssss , am uitat sa zic , ca am 1.69 , culorile mele preferate sunt roz , alb si negru !
    Gata am incheiat , te pup bro , tine o tot asa , imi place ce faci !
    Te pupa suri...:*

    RăspundețiȘtergere