O Poveste...O Poză ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

sâmbătă, iunie 1

O Poveste...O Poză

Mai nou s-a "inventat" poza cu sunet, dar ce rost are? O poză poate spune o mulțime de lucruri iar azi de 1 Iunie am să vă prezint povestea unei poze. O poză simplă, înrămată care stă așezată pe perete, inițial spune foarte puțin, este doar o poză cu mine la grădiniță, de fapt...povestea este cu totul și cu totul alta. Poza a fost făcută în 99-2000, cu o zi înainte să fac poza, tata venise din războiul din Bosnia unde a stat aproape un an. Fotograful îmi tot spunea că am măseaua umflată și să merg la dentist, dar el nu înțelegea că eu am în guriță o bombonică pe care tata mi-a luat-o de la magazinul de lângă școală, țin minte și acum locul. Tot în acel an....a venit și frățiorul....



Fii un adolescent cu suflet de copil și vei fi cel mai fericit. 

La mulți ani tuturor! ^^

2 comentarii: