Test: Crezi Că Poți Vorbi Coerent? ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

joi, iunie 20

Test: Crezi Că Poți Vorbi Coerent?

Credeți-mă, știu despre ce vorbesc. Am să vă arăt cum o aplicație vă poate transforma într-un bâlbâit. Acest test funcționează perfect și îl puteți folosi cu oricine. Haideți să vă spun cum funcționează. Aveți nevoie de un smartphone Android și de o pereche de căști. Descărcați aplicația SoundJammer, după care cu căștile pe urechi începeți să vorbiți cursiv.

SoundJammer: Click Aici
Aplicația poate fi descărcată gratuit din GooglePlay

Este foarte important să setați latența audio la 200 ms, dacă doriți să fie totul mai amuzant, puteți modifica până undeva la 300. Am testat-o, funcționează perfect, la un moment dat, după ce m-am jucat cu aplicația timp de o oră, nu mai puteam rosti cuvinte ca "frigider" sau "ventilator". M-am gândit și la persoanele care nu au o conexiune la internet prin telefon/tabletă și nu pot descărca aplicația. Atâta timp cât aplicația este gratuită, nu încalc nici un drept de autor deci o pot distribui mai departe, așa că am încăract-o pe un fileshare.

SoundJammer: Descarcă


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu