TOP Momente Cu Tata ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

miercuri, iunie 5

TOP Momente Cu Tata

Tata este cea mai amuzant persoană pe care o cunosc, aș putea face un nou serial numindu-se "Viața cu Mihai!". Am făcut un mic top cu replici amuzante ale lui Tata...majoritatea către mine! Tata a făcut armata, deci se aștepta ca și copilul lui să facă același lucru, și s-a rugat enorm și a vorbit cu multe persoane să se asigure că prind un loc la Satu mare...totul era aranjat. După 2 săptămâni "Armata nu este obligatorie!", de atunci, numai replici primesc :))





Mama: "Viorele, hai să luăm un plaț și pentru Mihai, să facem o casă, că se va însura și el!"
Tata: "Lasă dracu casele că pe vremea mea, puteam să mă însor de 5 ori că tata tot degetul din mijloc mi-l arăta!" 

*Fulgera afară, eram cu cortul la Herculane.
Mama: "Viorele va începe furtuna, ți-am zis să nu mergem că va fi urâtă vremea..."
*Începe furtuna, ca să nu îi zică lu mama nimic, tot eu cad devină.
Tata: "Mihai, mișcă-te afară!"

*Vecinu îl întreabă pe Tata
"Băi vecine, ce face Mihai?"
Tata: "Plimbă șoarecul, altceva nu știe!"

Cand face tata grătar, nu prea ajut, vin mereu la final și zic "Tata, te ajut cu ceva?"  iar Tata:
"Da, dăi timpul înapoi ca pe data de 7Mai 94 să fi dormit toată ziua!"

Scriam un referat iar pe site erau niște reclame...cu femei dezbrăcate. Intră tata în cameră..
Tata: "Mihai, ce faci?"
Eu: "Scriu comentariul!"
Tata: "Păi și aveai nevoie de un energizant?"


5 comentarii: