Adina,Ținem Pumnii-O Dimineață Superbă ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

duminică, iunie 23

Bună dimineața! Azi noapte m-am culcat cu o oarecare durere de cap care nu îmi dădea pace, foarte enervantă. Cu toate astea, ziua de ieri a fost excelentă. Am cunoscut încă o persoană care....din primele vorbe a devenit specială pentru mine și care azi are nevoie de suport. Adina va fi operată azi și sper ca totul să decurgă excelent și să scape de durerea măselelor, care sincer, e cea mai grea durere posibilă. Ceva ma făcut să mă trezesc la ora 5:20 și chiar nu m-am supărat, ba mai mult, am și înregistrat momentul. Câteva păsărele cântau foarte puternic, atât de puternice încât la un moment dat nu mai auzeam zgomotul mașinilor care treceau.

Puteți descărca înregistrarea de AiCi, click pe butonul "Download". Înregistrarea nu este farte mare, are cam 29 de secunde și fișierul are cam 1MB.

Adina, îți strângem pumnii și cu siguranță vor fi vești bune! <3 

Cum începeți voi ziua? 

4 comentarii: