"Se Învață Cu Banii!" ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

marți, iunie 18

"Se Învață Cu Banii!"

Azi vreau să discutăm despre un subiect foarte interesant, prostia omenească. Am fost la niște prieteni la un grătar la care, a venit și vecinul lor. Am început să discutăm despre politică, tehnologie și...am ajuns la bani. Copilul prietenilor noștri este un băiat de nota 10 și la învățătură stă perfect, adică, a luat Bacalaureatul cu 9,30, e în Timișoara la telecomunicatii și în pararel Cambridge. Acum, vecinul ăsta deștept întreabă:

Vecinul: "Și, ce va face Vlad după ce termină facultatea?"
Mama lui Vlad: "Din câte am înțeles, el vrea să plece afară. A primit o ofertă în Anglia unde este plătit foarte bine"
Vecinul "Cam cât?"
Mama lui Vlad: "Cam 1.800 lire pe lună!"
Eu: "Este și normal să plece în afară și să fie tratat cu un asemenea salariu!"

Aici atingem punctul culminant unde vecinul m-a spart cu cea mai josnică replică pe care eu am auzit-o recent.

Vecinul: "Vaii să nu-l lăsați că se învață cu bani mulți!"

Când am auzit ce vorbe scoate tâmpitu' ăsta pe gură...m-a apucat durerea de cap, sincer vă spun. Păi ce cartela mea de Orange ai vrea? Să fie plătit cu 500 lire că na, să nu se învețe cu bani mulți? A investit în el destul și este normal să primească de 999 de ori mai mult. Deci după ce mă vor angaja, șeful meu mă va întreba "Bă Mihai, 2.000 lei pe lună e ok?" și eu să zic "Nu, că mă învăț cu bani. Vă rog frumos să nu îmi dați peste 500 Ron!"



2 comentarii: