Plictiseală...Haideți La Bancuri ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

marți, iunie 11

Plictiseală...Haideți La Bancuri

Sunt în pană de idei, nu prea am avut ce scrie zilele astea așa că...haideți să zâmbim puțin! Am pregătit câteva bancuri foarte amuzante iar în secțiunea de comentarii, vă invit să postați ^.^



Înainte de înmormântare, soţul intră în cameră pentru a-şi vedea soacra pentru ultima dată şi bufneşte în plâns. 
Soţia: -De ce naiba plângi, n-ai plăcut-o pe mama niciodată! 
Soţul: -Ştiu, da’ mi s-a părut că mişcă!

Noaptea târziu. Soţul beat vine acasă, cu faţa plină de ruj şi fond de ten... În prag, soţia furioasă.
 - Dragă, n-o să mă crezi! M-am bătut cu un clovn...

- Soacră-mea e ca ziarul. 
- De ce, ştie atât de multe noutăţi? 
- Pe naiba, apare zilnic.

Două blonde stau de vorbă: 
- Ştii, ieri mi-am făcut testul de sarcină! 
Cealaltă, foarte curioasă:
 - Şi au fost grele întrebările?

Cum vezi că o blondă ţi-a trimis un e-mail? În cutia ta poştală vei găsi un notebook...

Doi programatori într-un bar: 
- Vezi tipa aia? Vezi ce "properties" are? 
- Da. Am "testat-o" aseară... este read-only.

Cum îl enervează nevastă-sa pe Emil Boc? 
Îi ia cheile de la maşină de pe masă şi le pune pe frigider.


Vai, mă scuzaţi, am înlăturat un dinte sănătos. Acum va trebui să-l scot şi pe cel bolnav.
 - Nu e nimic grav. Bine că nu sunteţi oftalmolog!


Rândul vostru, aștept bancuri în secțiunea de comentarii! ^^ 

3 comentarii: