Competențele Digitale ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

miercuri, iunie 19

Competențele Digitale

Am avut Marți, competențele digitale la Informatică...vai ce zi. O căldură infernală și niște teste de tot rahatul. Dar nu asta am vrut să zic, povestea e alta și pe această cale transmit toate salutările de bine domnului diriginte care a avut el grijă să nu îmi dea 3 puncte ca să iau calaficativul experimentat. Nici nu pot depune o contestație și nici nu pot să văd ce am greșit dar eu știu că nu am făcut 67 de puncte :) măcar 70 tot am făcut. Mă rog...aici ar fi o povestea întreagă dar, na, nu am nici starea și nici cheful de a vorbi de așa ceva și prefer să tac. Știu de ce am luat un calificativ mai slab...roata se întoarce, sper să aibă parte de același tratament. Mai avem la Engleză săptămâna viitoare, proba orală. Probabil vom avea de citit și de tradus iar apoi mă aștept la câteva probleme de gramatică.

Voi ce ați făcut la "Competențele Digitale" ? 

12 comentarii:

  1. :( cum dracu nu ai luat experimentat? esti nebun?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum "asta e" ma tu esti nebun? :) eu am luat experimentat si sunt varza la asa ceva iar tu avansat?

      Ștergere
    2. 97 de puncte ;)!

      Ștergere
    3. :) bravo dar...nu inteleg ce rost are sa spui cat ai luat? cel mai probabil, nu sti pe cat arati. Daca stiai, cel mai probabil intrai cu cont GMAIL nu cu anonim cum fac eu :)

      Ștergere
  2. Sa te inveti minte , sa ajuti pe toti si pe toate ...Capu tau !:@ Ma bucur , ca asa poate te inveti minte , sa te gandesti mai intai la tine si dupa la altii, ca daca ajuti , ajuti , o sa pici tu de prost si cel pe care l ai ajutat de geniu !MA BUCUR ENORM !(Scuze , dar asa meriti ):D:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricum, nu te avantaja cu nimic din cate stiu eu un calificativ mai mare...nu prea conteaza asta! Conteaza proba scrisa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Contează dar într-un procentaj mai mic, dar oricum....

      Ștergere
  4. lol ? nu ai luat experimentat? What the Fuck Happened? nu serios acuma, nu ai stiut sau ...e altceva?

    RăspundețiȘtergere
  5. Frate :)) chit ca luasi avansat, eu tot la tine apelez sa ma rezolvi cu Androidul, calculatorul, drivere si alea alea!

    RăspundețiȘtergere