Cum Trecem Peste Probleme? ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

duminică, iunie 2

Cum Trecem Peste Probleme?

Întrebarea vine din partea lui Raul și...am vrut să îi explic doar prin e-mail dar m-am gândit că poate gândirea mea despre acest subiect v-ar interesa (sigur că nu =). "Shit happens all the time", mereu apar probleme și poate din ceva dai în altceva dar așa e viața. Nu trebuie să îți fie frică că vei eșua un anumit proiect, schimbă-ți gândirea, dacă eșuezi păi, data viitoare ști ce să eviți și nu trebuie să gândești că "Off frate, am eșuat, sunt praf...ce mă fac?", atâta timp cât ai dat tot posibilul ca acel lucru,proiect,ș.a.m.d să aibă o finalizare perfectă pentru tine, nu văd de ce să consideri că ai eșuat.

Gândește-te că eșuarea în anumite lucruri face parte din viață, cum și moartea face parte din viață. Toți știm că odată și odată va veni, trebuie să fim de acord cu acest lucru. De la o prietenă (Crissu, pe care o salut!) am învățat că dacă ești pozitiv treci prin toate și chiar așa e. Tratează problemele atunci când ești relaxat, de exemplu la o plimbare în parc poți încerca să te gândești la anumite probleme și cum le poți rezolva fără bătăi de cap. Deci, când problema dă de tine încearcă să o rezolvi când ești relaxat, când poți gândi liber. Fi pozitiv și totul va fi ok!

Tu cum treci peste probleme? ^^ 

3 comentarii:

  1. hmmm... cum trec eu peste probleme? Păi le calc în picioare ca să nu mă calce ele mai tare pe mine.
    Le conștientizez și încerc să văd de unde și cum au apărut. Apoi, cu o gândire pozitivă le caut soluții și stabilesc ce am exact de făcut. Desigur, la unele merge la unele nu. Adică sunt probleme care au rezolvare și probleme care pur și simplu rămân așa, dar din care trebuie să înveți ca să nu mai greșești la fel. Și da, spun la fel pentru că trebuie să greșim mereu. Din greșeli învățăm. Important e să nu le mai facem pe aceleași ca să învățăm mereu altceva:D
    Ai zis acolo de gândire pozitivă...depinde ce fel de gândire pozitivă... că dacă ești pozitiv și zici aaa doar o problemă...nu-i nimic... asta e...trecem peste, mergem înainte, te înșeli amarnic. Trebuie să conștientizezi problema să tragi învățămintele corespunzătoare și abia apoi să treci peste la căutarea soluțiilor într-un mod cât mai pozitiv, adică sperând că vei putea rezolva și că într-un final totul va fi bine din punct de vedere al unei anumite probleme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai și tu dreptate, dar dacă unele probleme le tratezi cu "Lasa ca pot!" vei avea marea surpriza de a ...ocoli problema.

      Ștergere
    2. Așa e pishky! Nu orice problemă o poți trata cu gândirea pozitivă dar...este un mod. Am uitat să specific, muzica! ^^ pentru mine este o altă alternativă pentru a uita de probleme, funcționează mai mereu!

      Ștergere