"Te Iubesc!" - Greu De Spus? ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

joi, mai 30

"Te Iubesc!" - Greu De Spus?

Așa e..pentru mine a fost groaznic de greu și m-am așteptat la un cu totul alt răspuns. Este ca în melodia "Cele două cuvinte" - Taxi, toată lumea încearcă dar e greu de spus "Te Iubesc!". De ce e greu? Deoarece te poți aștepta la o reacție negativă iar eu, am avut acea frică. Totuși, este adevărat că dacă ești tu însuți...totul va fi bine iar ai să vezi că după ce rostești cele două cuvinte...parcă e mai ușor să porți o discuție cu persoana iubită. Fi inventiv când spui cele două cuvinte, când dăruiești o floare, e ceva normal și tipic dar modul în care dăruiești face din acea floare ceva special.

Pentru voi cum a fost momentul? ^.^

10 comentarii:

  1. Mai Pavele...tu recent ai spus Te Iubesc ? :) ai gasit persoana potrivita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...am găsit-o! ^.^ Momentan suntem în stadiul de discuție...ea decide totul...eu unul aștept un răspuns! :)

      Ștergere
    2. Iti doresc sa ai parte de fericire atunci :) Sa imi spui daca relatia voastra a avansat...m-as bucura!

      Ștergere
  2. Dude! Pentru mine a fost cel mai nebunesc moment când am spus-o. Ghinionul a fost să fiu respins, dar până la urmă nu am regretat deoarece lucrul fiind petrecut acum ceva ani buni, nu știam eu ce e aia "persoana potrivită", așa că o țineam sus și tare că o iubesc. Ei bine, s-a dovedit a fi cu N fețe și am lăsat-o baltă. Dar da, e al naiba de greu să spui aceste 2 cuvinte pentru că răspunsul poate nu e cel așteptat și te vei simți ca naiba după.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e...refuzul...e o palmă grea! :) dar...mai bine risti decât să taci! ^^

      Ștergere
  3. Daca ai gasit persoana potrivita iti doresc numai bine impreuna! Norocoasa fata :) intr-o lume in care fetele aleg gresit..

    RăspundețiȘtergere
  4. vai ce greu a fost sa zic....dar la mine totul a fost un refuz. Dar treci peste...:) acum...am cea mai draga persoana langa mine! A izbucnit in lacrimi cand ti-a citit articolul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Primul te iubesc, hmmm... a venit cand eram pe punctul de a pierde persoana(si am pierdut-o)... fortat, imatur, inutil "te iubesc" spus =D. Acum, cand iubesc cu adevarat, pe cine merita... nu o mai pot spune...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie spus la timpul lui ca altfel..pierzi. Risti si castigi...sau taci si...nimic!

      Ștergere
  6. Mihai , ce face dragostea din oameni!Te pup bro :*

    RăspundețiȘtergere