Epilarea La Bărbați - Ceva Normal? ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

sâmbătă, mai 4

Epilarea La Bărbați - Ceva Normal?

Azi am avut dezbateri pe acest subiect și în opinia mea, epilarea la bărbați este un lucru cât se poate de normal. Nu poți avea păr pe picoare și să porți pantaloni scurți pentru că...nu arată bine. Majoritatea fetelor (tot ele mă pot contrazice) preferă bărbații care se întrețin și care doresc să arate bine iar dacă tu ai pădurea ecuatorială pe picioare nu cred că...vor fi interesate. Odată cu acest subiect vin și cele două tabere, cei care consideră că epilarea este ceva normal și bărbatul trebuie să arate bine și desigur, tabăra celor care consideră că dacă te epilezi ești gay. Vreau să aud părerea voastră despre acest subiect!


Sunteți de părere că epilarea la bărbați este ceva normal? 

12 comentarii:

  1. E ceva normal dupa parerea mea. Inseamna ca baieti ala din tabara gay sunt inca virgini

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu consider ca epilarea la barbati e ceva normal. E inestetic sa ai par pe picioare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu vad totusi ca pe ceva anormal :)) doar esti barbat...te accepta asa cum esti

    RăspundețiȘtergere
  4. Da.. deci... în afară de faptul că ăștia care vai.. să am grijă de mine.. vaaai să mă aranjez.. vaaai.. hai să nu fiu eu... damn it... sunt PATETICI! Frate.. fiți în pana mea naturali! Nu zic.. ai grija de tine...ieși cât de cât aranjat din casă.. adică să te uiți în oglindă când pleci și să îți stea bine... să te întreții ca și bărbat nu înseamnă să devii cât mai feminin :)... ca și bărbat să te întreții înseamnă să ai un corp sănătos.. să alergi.. să te duci la sală :-? să te menții în formă... this is my opinion... and just MY OPINION!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu cred ca ne epilam si pe piept....ne referim strict la picioare

      Ștergere
    2. Da.. da... tot aia... adica.. tu iti dai seama cum arata unu epilat pe picioare si pe piept nu.. hai frate..!!! fie-va mila de ochi!

      Ștergere
    3. știam eu bine că sunt două tabere care se bat cap în cap...eu zic că ține de atitudinea fiecăruia și ...de cum se simte el bine! ^^

      Ștergere
  5. aia din tabara gay sa aiba parte de femei cu mustata :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai atunci stai sa vezi cum arata unu care are o gramada de par pe piept si pe picioare...fie-ti mila de ochi!

    RăspundețiȘtergere
  7. acu epilatu ii ceva normal (nu mai traim in epoca de piatra cum traieste BOR ), am avut o cucona care mo trimis sa dau cu cosa , era prea deasa padurea , apoi am inceput so dau jos oridecate ori creste pre mare etc

    RăspundețiȘtergere