Alegerea Fetelor ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

joi, mai 2

Alegerea Fetelor

Nu îmi pot da seama, cum fetele iau decizia greşită când îşi aleg prietenul, nu ştiu dacă analizează totul aşa cum trebuie. Parcă mereu greşesc când îţi aleg iubiţii, mereu băiatul de treabă este ignorat iar ea alege un şmecheraş. Cunosc fete, care au ignorat băieţii calumea şi au ales unii care le mai bat din când în când şi care le folosesc. Am zis să întreb de ce fetele preferă noroiul şi nu apa, ghici ce, fără răspuns. Cel mai bun exemplu care îl pot da, este cu o fată din cartier. A refuzat trei băieţi eleganţi, cu caracter şi foarte respectuoşi pentru un ţigan şmecheraş, care poceşte cuvintele, care fură şi care o bate foarte des.


Poate îmi răspundeţi voi, de ce? :)

7 comentarii:

  1. De destepte ce sunt ele, poate asa sunt ele, prefera raul

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca tiganul are mai mare atractie la fete decat cel obisnuit...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am impresia ca sunt batute cu blana si asa merita.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) eu sunt de acord ca fetele care aleg gresit isi merita soarta, nu gandesc deloc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Exista mai multe motive , pentru care o fata sta cu un baiat gresit .Unele sunt : obisnuinta, iubirea orbeste , poate are bani , o are cu ceva la mana etc . Nu stim prin ce trec fetele , care stau cu un asemenea oameni ! Eu sunt fata , si nu a si sta cu un baiat care ma bate , orice ar face el sau oricat ar fi el ! Mai bine alegi unu mai asa ,dar sa te iubeasca si sa te respecte , decat un smecher de 2 lei !
    Mihai , cand te indragostesti, dai in miopie ,se infunda crestele ampulare !:)))
    Cand iubesti , cam prostesti ! Te pup :* Crisu ..:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai mihai tu crezi ca toti baietii sunt ca tine?

    RăspundețiȘtergere