Voi ce program folositi pentru editare foto? ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

duminică, martie 30

Ieri am fost la un prieten si mi-a aratat cum sa editez o fotografie in doua programe diferite. M-am gandit sa ma apuc si eu sa invat sa retusez o fotografie sau sa o modific total. Mi-am luat un pachet de tutoriale photoshop cs4  si am inceput sa invat. Mi-am descarcat si CorelDRAW X5. Am intrebat mai multi prieteni si majoritatea folosesc Photoshop, insa va intreb si pe voi. Tu ce program de editare foto folosesti? Care ti se pare mai bun? Personal va recomand Photoshop CS4, este foarte bun si nu mananc foarte multe resurse (cel putin la inceput). Tutoriale photoshop cs4 gasiti cu miile si daca va dati silinta, o sa creati efecte foarte frumoase. Daca esti pasionat de fotografie, vei avea un plus. Eu de mic am fost pasionat de iluzii optice, de fotografie si de grafica. Este foarte interesant cum ochiul poate fi fentat foarte usor. Ba chiar pe blog am facut un articol despre iluziile optice si cum ne "fenteaza" creierul. 

Astept parile voastre in sectiunea de comentarii!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu