Jocuri mahjong ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

vineri, martie 7

Jocuri mahjong

Suntem mereu înconjurați de jocuri , jocuri ale naturii , inventate de noi , iar unul dintre cele mai importante jocuri este cel al vieții .Jocul pe care Dumnezeu ni-l crează individual pentru fiecare, dinainte ca noi să devenim fințe umane . Prima dată am făcut cunoștință cu jocul pe care o să vi-l prezint din pură ”întâmplare ” , deoarece era atașat jocurilor de la windows . Mă jucam pentru că îmi punea mintea la contribuție pentru identificarea acelor plăcuție. Mai târziu o profesoară mi-a recomandat în perioada liceului mie și colegilor mei , cu motivul că ne ajută în dezvoltarea abilităților intelectuale .Nu prea am dat importanță jocului până acum ceva timp când mi-am amintit cât de concentrată stăteam să identific acele plăcuțe .Așa că m-am hotărât să îl caut online , și așa am și făcut .Am dat peste site-ul ” jocuri-gratis.ro”, unde am dat peste o gamă variată de jocuri mahjong și jocuri cu mașini pe care le puteam încerca , în funcție de ceea ce preferam. Vă recomand ”Ninja Mahjong” ,plăcuțele sunt decorate într-un stil cnhinezesc care se completează cu muzica din aceiași zonă .Muzica are rolul de a relaxa creierul în timp ce se concentrează pe găsirea plăcuțelor .În acest mod vă antrenați spiritul concentrării , atenția și răbdarea . Un alt exemplu de joc care mie mi-se pare interesant este ”Mahjong Ace ” ,acesta constă în identificarea plăcuțelor identice , până nu mai rămâne nici-una . La acest joc puteți alege modele plăcuțelor , este folositor dacă doriți să îi învățați pe cei mici animalele .Jucați acest joc împreună ,pe lângă faptul că sunți alături de copilul dumneavastră ,o să vă și distrați , dar cel mai important o să învețe ceva. Vă recomand acest joc pentru mărirea capacității de concentrare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu