Scooby Doo Adventure - Atentia la maxim ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

luni, martie 10

Scooby Doo Adventure - Atentia la maxim

Jocurile fac parte din viața noastră încă din primele luni din viață. Pe măsură ce creștem experimentăm anumite tipuri de jocuri, de la cele împreună cu familia, colegii de școală, prietenii sau mai nou putem să ne jucăm și singuri prin intermediul unui calculator. Există nenumărate site-uri de jocuri gratis care pun la dispoziția noastră o multitudine de jocuri pentru toate categoriile de vârste. Eu am intrat într-o zi pentru a căuta jocuri pentru verișorii mei, am dat chiar de ceea ce scrisesem‚’’Jocuri-gratis.ro ’’. Am intrat pentru a selecta un joc, iar celor mici le-a sărit direct în ochi unul care are ca personaje pe Scooby și Shaggy, ei fiind mari fani ai desenelor cu aceștia. Jocul se numea Scooby Doo Aventure, un joc creativ din punctul meu de vedere deoarece copiii se bucură de amicii care i-au acompaniat de-a lungul călătoriei pe drumurile desenelor, îmbinând asta cu atenția care trebuie dată regulilor jocului. Este un joc în care cei doi amici simpatici care semnifică relația dintre om și animal, trebuie ajutați să colecteze toate obiectele care o să îi ajute în călătoria lor subacvatică. Aici revin la afirmația dată mai sus în care ziceam că este un joc de atenție deoarece pune la încercare atenția pe care copiii o acordă strângerii obiectelor. Poate fi jucat atât de cei mici, adolescenți și nu numai pentru că și părinții se mai pot delecta cu o ieșire din ciclul normal, lăsând copilul din ei să se manifeste . 

Vă recomand acest joc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu