Recomand: Jocuri Zuma ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

duminică, martie 9

Recomand: Jocuri Zuma

Jocurile fac parte in viața fiecărui om încă de la începutul vieții când mama se strâmbă la noi cu scopul de a ne face să râdem, chiar dacă nu ne dăm seama, este un joc pe care îl urmăm involuntar. Pe măsură ce timpul trece acestea se schimbă în funcție de drumurile pe care avansul tehnologic le cutreieră. Acum câteva zile stăteam de vorbă cu o colegă de facultate și am întrebat-o ce jocuri mai joacă? Mi-a spus câteva nume de jocuri , mi sau părut interesante, printre acestea se afla și renumitul joc, zuma. Mi-a explicat cum să joc și am zis că atunci când ajung acasă o să intru să vad cum este. Ajungând acasă am intrat și am căutat acest nume de joc. Primul site care l-am accesat și pe care vi-l recomand este ” jocuri-gratis.ro ” unde am găsit o varietate de jocuri zuma. Un exemplu de asemenea joc care l-am jucat cu forte mare drag și atenție este ”Zumba Honey Delux”. Este amuzant prin acel mic ursuleț care înlocuiește micuța broscuță cu care cred că erați obijnuiți, pune gândirea la muncă prin strategia pe care trebuie să o consolidezi pentru ca șireagul de bile să nu ajungă la destinație și antrenează atenția prin permanența observare a ocaziilor care vin. Este indicat copiiilor, dar și adulților pentru consolidarea beneficiilor de mai sus. Alt exemplu este ”Zuma Atalantis”. Acest joc este puțin mai diferit decât primul, dar are același principiu, eliminare a cel puțin 3 grupuri de obiecte asemănătoare fie pe veriticală sau orizontală. Vă recomand jocuri zuma pentru dezvoltarea atenției în primul rând , iar după aceea a distracției.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu