Ce pasiuni/hobby aveți? ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

miercuri, februarie 26

Ce pasiuni/hobby aveți?

Astăzi am avut de muncă și am mers cred că peste 4KM. După ce am terminat munca am zis să mă odihnesc măcar 15 minute pe o bancă. După ce m-am relaxat mi-am pus singur întrebarea, eu ce hobby-uri am? Vreau să le împărtășesc cu voi. Îmi plac cărțile de dezvoltare personala. Îmi place să cunosc mai multe despre mine și să ajute lumea care ori se află într-o depresie, ori încearcă să-și pună ordine sau doresc un gând/sfat. Un alt hobby este fotografia. Îmi place să fotografiez și să imortalizez scene foarte frumoase. Îmi place natura și ceea ce oferă ea. Recent am învățat și să mânuiesc programul photoshop. Chiar vreau ca pe viitor să fac tutoriale photoshop CS4 pe blog. 

Îmi place sportul. Îmi place să alerg și să joc fotbal. Sunt dependent de muzica hip-hop/rap și uneori exagerez cu glumele! :)) 


Voi ce hobby-uri aveți? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu