Cadouri Surpriza ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

marți, februarie 25

Cadouri Surpriza

Matar.ro
Prima zi de primăvară este așteptată de toată lumea , dar în special de doamne și domnișoare. În cele două zile dedicate 1 și 8 Martie, domnii le oferă cadouri simbolice care constă în mărțișoare , flori sau după preferință altceva. O atenție care mereu va fi apreciată  sunt obiectele vestimentare. Mai ales dacă plănuiți să le surprindeți cu o ieșire într-un loc mai special, acestea pot fi precum niște indicii. Sensibilitatea unei femei indiferent de vârstă sunt pantofii. De aceea o să vă sugerez câteva perechi de pantofi cu vârf ascuțit de pe site-ul Matar.ro .
Pantofii mereu au sarcina de a ne face piciorul să arate bine , dar în același timp să ne ofere și puțin confort .Un astfel de exemplu sunt pantofii Soraia negrii. Pot fi purtați atât cu rochie , cât și cu pantaloni care vor da o notă de eleganță și datorită detaliilor  de pe spate .
O altă sugestie sunt pantofii Emyli negrii sau maro aceștia sunt confecționați din piele întoarsă ,simpli , dar foarte comozi. Eu mi-aș dori să port acești pantofi, s-ar potrivi excelent cu rochia pe care o am. În cazul în care preferă acel timp de încălțăminte care  să le pună în valoare pedichiura, sandale dama Matar.ro sunt o soluție foarte bună. Fie că le plac cele cu platformă, cu talpă ortopedică sau ceva finuț pentru o rochie mai elegantă. 

Uneori nu am curaj să mă risc cu genți și sandale, așa că merg pe genți de seară.
Mi-aș dori poșeta plic Melody Beige. Arată elegant și premium, iar prețul este mic. Pentru soția ta ar putea fi o surpriză foarte simplă, dar care o va încânta foarte mult. Crede-mă că știu! Asemenea cadouri nu se fac doar la sărbători. Adevăratele semne de apreciere se fac atunci când este o zi obișnuită. Ce bine s-ar simți soția sau iubita, când dumneavoastră din senin îi dați spre exemplu ceva vestimentar .

Nu trebuie să fie 1 sau 8 martie pentru a venii cu o apreciere, atunci când simțim este momentul minunat .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu