Jocuri-gratis.ro - Resursa ta de jocuri ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

joi, ianuarie 23

Jocuri-gratis.ro - Resursa ta de jocuri

Jocuri Online
Încă din anii 776, jocurile au influențat și au conturat o lume mult mai interesantă. Am evoluat, iar acum jocurile sportive (și olimpice) au fost într-un fel înlocuite cu cele de pe calculator. În caz că Te-ai plictisit și Cauți jocuri interactive care să îți alunge plictiseala, eu am găsit un site foarte interesant care îți pune la dispoziție o gamă largă de jocuri, de la cele logice (jocuri mahjong), până la jocurile racing și acțiune. Eu personal vă recomand jocurile tip racing, cel puțin mie astea îmi plac. Site-ul se numește Jocuri-gratis.ro. M-a surprins faptul că nu are reclame tip ad.fly sau pop-ups, sincer să fiu, unele site-uri sunt pline de astfel de reclame, însă nu și acesta. Vă recomand și câteva jocuri pe care să le încercați, mie mi-au plăcut foarte mult:

Pentru a rula jocurile, trebuie să aveți instalate următoarele programe:
Am rămas puțin surprins deoarece unele jocuri se bazează pe un motor grafic "Unity", specific jocurilor PC și Android. Pot spune că unele jocurile cu acest motor grafic au o grafică superbă. De asemenea, jocurile se încarcă destul de repede, chiar nu am petrecut foarte mult timp în a încărca un joc. Deseori, pe unele site-uri stau și 2-5 minute pentru a încărca un joc banal 3D, însă pe Jocuri-Gratis.ro, totul se încarcă rapid. Voi ce părere aveți despre acest site? Ce jocuri vă plac? Care sunt genurile dvs. preferate în materie de jocuri ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu