Gândim Rațional: "Și eu sunt blogger!" ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

sâmbătă, ianuarie 18

Gândim Rațional: "Și eu sunt blogger!"




"Gândim Rațional" este un blog nou care dorește să creeze o platformă pentru oamenii care doresc un sfat sau un gând bun, care au întrebări și doresc răspuns.

"Blogul "Gândim Rațional" este dedicat tuturor celor care doresc un sfat sau o părere, indiferent de poziția socială, religie, rasă sau gândire. Este o platformă unde ne ajutăm reciproc, un "cabinet colectiv". Toate comentariile care "participă" la seria "Întrebări și răspunsuri", vor fi strict confidențiale și le vom adăuga eticheta de anonim. În seria "Și eu sunt blogger!" vom arunca o privire peste blogurile din România.

De asemenea, îmi voi publica gândurile și trăirile mele, până la urmă e un blog personal, așa-i?"


Voi ce părere aveți?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu