Philips. Un smartphone high-end! ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

joi, mai 28

Philips. Un smartphone high-end!


Astazi am sa-ti prezint telefonul Philips I928, un telefon performant, cu capacitati high-end, dar de buget. Stiu ca suna interesant, insa acum ai ocazia de a lua cunostinta cu noul model de telefon, care a surprins pe toti utilizatorii de telefoane si de ce nu, sa ii instiintezi si pe prietenii tai de avantajele pe care le detine, acestea fiind clasate la un nivel standard complex. De asemenea, camera sa este de 13MP, ceea ce inseamna o calitate foarte buna din punct de vedere fotografic. Sistemul audio este foarte avansat conform noii tehnologii propuse pentru auzul tau perfect. Acum ceva timp, aveam neaparat nevoie de un telefon performant, dar spre surprinderea mea, am intalnit aceasta firma care mi-a oferit produsul de care necesitam, iar cu acest prilej, am reusit sa imi dau seama de faptul ca detine o memorie foarte mare prin care poti sa iti descarci cele mai noi aplicatii. am fost foarte incantata de capacitatile sale si le-am propus tuturor sa aplice pentru un astfel de telefon care te ajuta sa concepi cele mai bune fotografii si videoclipuri. Am avut multe experiente cu acest produs in ceea ce consta duritatea lui si modul lui de procesare. Imi place la nebunie modul lui de a naviga pe internet, fiind foarte receptibil la comenzile mele, ceea ce era un lucru foarte benefic pentru mine. Sunt sigura ca v-am atras atentia, iar cu acest lucru, astept comentariile voastre in sectiunea de mai jos. De abia astept sa cistec comentariile voastre. Nu mai sta pe ganduri si afla mai multe detalii despre constructia lui. Am sa le recomand si prietenilor mei cu mare incredere telefonul Philips I928, deoarece consider ca raportul calitate-pret merita accesat. Voi ce parere aveti despre acest telefon? Credeti ca merita? Eu zic ca da, este un telefon de buget cu performante maxime. Intra si pe pagina de FaceBook Philips Mobile Phones Romania

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu