Reparații de calitate la PCLaptop.ro ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

vineri, mai 22

Reparații de calitate la PCLaptop.ro

pclaptop.ro
Recent am avut probleme cu noul meu laptop. După o lună de o folosință, dintr-o dată ecranul licărea (flickering) foarte puternic și cu lumini destul de ciudate. După, să zic, 10 minute, l-am scos din priză și l-am aprins iară. Ce să vezi? Nu mai vedeam nimic pe ecran. În schimb, dacă-l conectam prin HDMI la LED, totul era ok. Mi-am dat seama din prima. S-a cam dus placa mea video. Sincer, având un laptop nou (fără granație, nu din magazin), m-am gândit să apelez la servicii foarte serios care să mi-l repare cât mai repede. Am căutat pe Google și am dat de PCLaptop.ro. Site-ul se ocupă cu de toate, de la reparatii ecran laptop, până la reparații plăci video, coolere, paduri și multe altele. Am intrat pe site și am sunat la sediul lor. Imediat mi-a răspuns un domn și fără să exagerez, în cam 2 zile l-am avut gata pregătit. Mi-au spus băieții de la sediu tot ce are, ce aș putea face și cât m-ar costa. Costurile au fost foarte mici, iar calitatea serviciilor a fost de top. 

Însă PCLaptop.ro nu se ocupă doar de reparaţii ecran laptop sau plăci video. Nu. PCLaptop.ro este şi un magazin online care are pe rafturi diverse produse. De la HDD pentru laptop-uri, baterii laptop, încărcătoare, până la tastaturi şi alte accesorii. Aveţi în stânga un screenshot cu categoriile site-ului. După cum am spus, deşi majoritatea site-urilor ţin mult la preţ, PCLaptop.ro oferă servicii pentru buzunarul tău, astfel încât oricine are probleme, să le poată repara în cel mai scurt timp posibil. Echipa PCLaptop este formată din specialişti acreditaţi şi cu ani de experienţă în spate. Deci, fără probleme! ^.^ Dacă cumva aţi apelat la serviciile lor, vă rog să-mi lăsaţi un comentariu. Cum vi s-au părut serviciile lor? 

Nu uitaţi, reparaţii plăci video, coolere, paduri şi reparaţii ecran laptop. Chiar recent o cunoştinţă şi-a spart display-ul la laptop. Sunt tare curios cât de repede se vor ocupa PCLaptop.ro de el. 





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu