:) Într-o Relație ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

marți, iulie 2

:) Într-o Relație


Așa este, am întâlniT fata pE care o căutam șI de câteva zile încerc să îmi găsesc cUvintele dar....sunt speechless. Sincer vă spun...nu am cuvinte. Am făcut o mică plimBărică în parc și...am zis să fac și câtEva poze. Nu le pot ține în SeCret, așa că iatăle. Nu mă judecați după mod =) în prima știu că am ieșit cam cocoșat iar în a doua...nu știu....admirați măcar profesionalismul cu care a fost făcute sau cel puțin natura.




 :> Suntem frumoși așa-i?

9 comentarii:

  1. Vaiiii sunteti frumosiiiiiiiiiii

    Sa va tina!!! Doamnee ce simpatici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunteti fenomen :* <3 vaii ce frumosii

    RăspundețiȘtergere
  3. Comm pozitiv: Bravo ție! Bravo ei! Bravo vouă! Fiți fericiți!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihai , esti un nebun ! :* <3 ( Criss)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihai nu esti cocosat , eu am 1.69 , ce vrei ! :))) Si in a doua ... nu ai nimic , eu am un par ciufulit !:))) Te pup <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Am avuT multe expEriente , dar Ai fost Dulcele din Oala cu venin ..... te adoRRRRRRR....(Cristina )

    RăspundețiȘtergere
  7. Doi frumosi pozele foarte frumoase va pupa ale :*

    RăspundețiȘtergere