Inteligenți Pe Internet ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

joi, iulie 11

Inteligenți Pe Internet

Încă de la crearea internetului, regulile au fost mereu aceleași. Ca să îl definesc mai frumos, este un colț de țară unde fiecare își spune opinia în felul lui. Să fim serioși, la început, foloseam limbajul de Yahoo Messenger dar am evoluat. Eu consider că, atâta timp cât înțelegi ce vrea persoana respectivă să spună, nu văd ce rost ar avea un comentariu de genul "Vezi că se scrie cu liniuță!".  Am întâlnit un deștept pe FaceBook.
Fotomodelul de față, care are două facultăți la activ, vorbește de Bacalaureat și de facultate. În primul rând, face parte din generația "100 de euro", el spune că cică la luat pe merit. În primul rând, dacă l-ar fi luat pe merit, nu dădeam de el pe la FEEA sau IMST. În al doilea rând, de ce se dă deștept? L-am întrebat un lucru elementar din domeniul lui și habar nu are, dovada că facultatea lui este ca o post liceală.
Poftim, inteligență de facultate la cel mai înalt nivel. Care este diferența între Bogdan și un elev cu 12 clase? Vă spun eu, niciuna. Nu înțeleg, când tu ști că ești un habarnist, de ce vrei să semnalizezi greșelile altora? Eu nu aș avea vreo problemă dacă o persoană folosește un limbaj de messenger sau cu greșeli gramaticale, atâta timp cât înțeleg ce spune. Pe parcurs, își va da seama că greșește și le va corecta, cum toți am făcut.
Poftim! Ce să zic, doi deștepți ies în evidență. Dar hai să vă arăt ce limbaj are nenea Ursachi MarianU în comentariile lui, te doare capul. Ce rost are să te dai deștept, când tu ești bătut cu blana de la pat cu umplutură de fier forjat?


Ursachi MarianU a răspuns la un comentariu de la TheWarriorArchangel Acum 3 (de) ore
"Da ies in plm de copil cocalar cu religia pulii du-te dreq la trinitas cine plm esti ma copilasule :@"

Un comentariu: