CORA Severin: Organizare Și Promoție ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

joi, iulie 4

CORA Severin: Organizare Și Promoție

Nu credeam că după lansarea marketului Carrefour (Severin) va mai exista un alt haos, în momentul lansării a fost o harababură de nedescris dar iată că CORA a depășit așteptările și se clasează în topul meu al celor mai neorganizate market-uri. CORA a făcut recent o 'promoție' care constă într-un cupon care valorează 20 lei. Iar odată cu acest cupon vine și un card de fidelitate. Dacă aduci 3 persoane care să facă un card de fidelitate, persoanele în cauză vor primi un cupon de 20lei. Pentru acest lucru, și tu vei primi pentru fiecare persoană 20 lei (maxim 3 poți aduce). Adică vei avea un cupon de 60 lei unde îl poți folosi în CORA. Nu sună deloc rău dar pentru asta trebuie să stai la rând, la coadă, nu au un serviciu online care să facă asta în mod automat. Un ghișeu aruncat într-un colț cu angajate intrate pe relații. Azi, am adus trei persoane pentru un card de fidelitate, totul bine și frumos dar era o codă considerabilă. M-am așezat frumos în rând. Pe lângă ghișeu, erau prezenți doi gardieni care cică, trebuie să se asigure că ordinea și dișciplina este respectată. Desigur, au venit și persoane de etnie romă care na...băi ei sunt șmecheri și trebuie să se bage în față. Pe lângă ghișeu era și o retardă de vreo 19-20 de ani, cu copil în brațe care mă întreabă așa mai cu frumosul "Auzi, nu mă lași și pe mine în față, că am și eu copilul" , evident, eu fiind mai nesimțit de fel îi spun "Data viitoare, folosește prezervativ!". Imediat s-a schimbat la față și începuse să capete tupeu și să se bage în fața oamenilor, desigur, toți rromii sunt la fel, un prost este urmat de alți proști și uite așa, s-au făcut 6 rânduri. Au început și vorbele rasiste...
Exemple:
"Păi ce, vine în fața mea un țigan?"
"Auzi, bă, la ce te bagi? Tot țâganul e om civilizat!"

Când am auzit, am crezut că leșin, un rrom civilizat? Rareori mi s-a dat să văd, defapt, stai puțin, NU am văzut. Au început să se împingă, ba stânga ba dreapta, a devenit un haos. Gardienii, desigur, mai fătălăi de fel. Nici eu nu sunt foarte dur, dar haideți să fim serioși, ești gardian, odată ce vezi pe unul că împinge tu îl rogi frumos? "Hai te rog eu, nu împinge!"
Încă odată, vreau să remarc calitatea angajațiilor din CORA Severin...desigur nu totul se oprește aici. La ghișeu cum spuneam, trei fete care au absolvit facultatea învățând biologia umană, cică trebuiau să te adauge într-o bază de date. Nu exagerez, stăteau mai mult de 10 minute pe persoană. Una scria ceva pe foi, una la calculator iar alta freca menta că na...trăim în România. Mergea foarte greu, ce s-a gândit administrația..."Hai să mai băgăm un calculator!". Nu era o proastă decizie, asta dacă nu aveau angajați intrați pe pile, deoarece nu știau cum să conecteze un laptop la internet. Stau ei 20 min și găsesc o altă soluție, hai să chemăm paza și securitatea, poate facem ordine. Între timp, zbierături, adică na...rrom, ce poți să îi ceri?
Până a venit paza, a mai durat vreo 15 minute...când odată aud..."A venit securitatea!". Mă și gândeam, o să vină niște buldozeri cu pachete de mușchi, vai ce repede va merge. De unde rahat? au venit doi tinerei de 22-23 de ani care vezi doamne vor ei să se impună. Diferența dintre un simplu gardian CORA și securitate era 0, la fel de inapți erau. După alte zbierături și urlete, m-am decis să plec. Ca să nu zic că rromi au venit cu niște motive incredibile pentru a sări în față...ba soțul meu e pe moarte, pe am bunicul paralizat...incredibil...România. La ghișeu mi-am dat seama că diferența dintre o absolventă de facultate profil Matematică-Informatică și un necalificat, este 0.

Un comentariu: