SmartHouse - Tehnologie Benefică? ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

joi, ianuarie 16

SmartHouse - Tehnologie Benefică?

www.digipedia.ro
Ce este "SmartHouse"? Păi simplu, o casă plină de electrocasnice și electronice pe care le poți activa din pat. Samsung a venit cu această inițiativă care lucrează în felul următor. Toate dispozitivele vor fi conectate la un server cloud, iar tu din pat, le poți activa de pe tabletă. Sună destul de interant așa-i? Dacă am face un exercițiu de imaginație, pentru mine ar arăta în felul următor. Stau în pat cu tableta în mână și îmi vine chef să încălzesc apa pentru cafea. Deschid aplicația "SmartHouse" și îi dau comandă aparatului să-mi încălzească apa sau mai mult, să mi-o facă el, eu doar să cobor să-mi iau ceașca. Apoi, arunc hainele în mașina de spălat și îmi aminesc că un film rulează pe TV. Dau fuga în pat, aprind LED-ul și rulez filmul. Între timp deschid tableta și îi dau comanda mașinii de spălat să-mi spele hainele la 50C și să le stoarcă. Mă sună iubita mea, spune că are mari probleme în trafic. Îi dau comanda LED-ului să-mi înregistreze filmul, iar eu dau fuga până la ea. La întoarcere, revin la TV și rulez filmul de unde am rămas. Mai am puțin și ajung acasă de la servici, este cald. Deschid aplicația și îi dau comanda aerului condiționat să îmi stabilizeze temperatura la 20C. Sună foarte frumos, așa-i? Orice beneficiu are și un dezavantaj. Coprul tău va suferi foarte mult deoarece mișcarea pentru tine nu va exista. Plimbările în aer liber au fost înlocuite cu filmele fullHD 1080p, iar fotbalul și tenisul au fost înlocuite cu jocurile high-end de pe XboxOne sau PS4. Odată ce tehnologia îți invadează "sistemul privat", va fi foarte greu să te desparți de ea, devine o obsesie sau mai bine zis, un "must-have". Digipedia.ro este site-ul care îți oferă știri echilibrate, tehnologia și viața reală având aceași importanță.

Oare ne mai putem despărți de "SmartHouse" și să abordăm un alt stil de viață? Eu spun că există o posibilitate, atâta timp cât sănătatea ta este mai presus decât tehnologia, eu spun că poți renunța la "SmartHouse". Gândește-te doar la radiațiile pe care le vei avea în casă, nu-ți vor dăuna deloc sănătatea? Motilitatea va suferi enorm deoarece nu vei mai face mișcare, puterea visuală scade, iar maturitatea și responsabilitatea va fi aruncată pe seama "dispozitivelor". 

Acceptă tehnologia, dar nu o lăsa să-ți invadeze "mediul privat". 

Ești conștient de acest lucru?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu