Organizare - Cheia Spre Succes ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

vineri, ianuarie 17

Organizare - Cheia Spre Succes

http://www.depozituldepapetarie.ro/
Ți se întâmplă să te apuci de un lucru, să zicem un proiect, dar din cauza dezorganizării să renunți la el? Un alt exemplu. Nu ți s-a întâmplat ca cineva să-ți ceară un CD, iar tu să-i spui că nu mai știi pe unde l-ai pus?
În caz că răspunzi afirmativ, înseamnă că organizarea nu este un factor atât de important pentru tine. Ce înseamnă defapt "a organiza" ? Cu ce ne ajută?

Organizarea producției = ansamblu de măsuri privind stabilirea, asigurarea și coordonarea mijloacelor de producție și a forței de muncă în vederea desfășurării producției cu maximum de eficiență economică.

Organizarea muncii = ansamblu de măsuri privind asigurarea și utilizarea eficientă a forței de muncă."

Poate vei spune că tu lucrezi mai bine în dezordine. Te contrazic, defapt și acea "dezordine" este defapt o organizare. Haideți să vă spun cum procedez eu. Nu am fost nici eu o persoană organizată și să aibă o ordine în lucruri, dar pe parcurs mi-am dat seama că dacă doresc succes în viață, trebuie să fiu dependent de ordine și disciplină, nu de țigări sau cafea. Având foarte multe documente, am fost nevoit să-mi cumpăr dosare de plastic. M-am orientat pe interenet și am dat de un site care se află acum la rădăcina succesului meu, se numește "Depozitul de papetărie". 

Mi-am comandat un pachet de dosare de plastic, ESSELTE Standard VIVIDA se numesc. Sunt atent la culoare, am dorit pe un albastru (cyan), nu știu, pe mine mă inspiră această culoare. Pe lângă faptul că zilnic sunt supuse degradării, pot spune că sunt într-o stare excelentă, iar prețul este pe buzunarul fiecăruia. 

Mi-am comandat zece bibliorafturi. În ele am indexat cam 80% din documente, pe lângă faptul că mi-a organizat o mare parte din documente, arată foarte bine în bibliotecă. Desigur, atent la culoare, mi-am ales tot albastru cyan și tot cu eticheta ESSELTE Standard.

Camera mea era un dezastru, documente peste tot, urme de cerneală și de pix. Din secțiunea "produse curațenie" am ales o solutie cu silicon pentru mobilaSANO Furniture Trigger. Într-un weekend am terminat toată treaba, mobila mea arată foarte bine, urmele de uzură au dispărut. Documentele sunt organizate în ordinea alfabetică, iar acum sunt mult mai eficient în a găsi un document sau CD. 

Toate aceste lucruri mi-au influențat viața, iar cu timpul succesul a venit, acum sunt contabil șef la o companie de iT&C. Te-am inspirat și pe tine?

Cum am spus, la rădăcina succesului meu se află www.depozituldepapetarie.ro. Fii disciplinat!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu