Vestimentația Și Muzica ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

joi, iulie 11

Vestimentația Și Muzica

Azi vom discuta despre această combinație între un anumit gen muzical și vestimentație. Fiecare gen muzical este mai "special" cu anumite haine. De exemplu Hip-Hop/Rap: Șapcă Snapback, blugi cu câteva mărimi mai mari, purtați în vine. De asemenea o bluză mai mare cu un text reprezentativ. Rockul: Haine negre și din piele, blugi mulați, bluze cu șerpi sau cu semne satanice. Manele: Lanț de 12KG, cămașă cu un guler foarte mare, blugi de diferite culori, pantofi lucioși.
Dar pe de altă parte, Hip-Hop/Rap poate asculta și o persoană care habar nu are care e diferența între ele sau care nu acceptă vestimentația. Mereu auzim pe un "deștept" care spune:
"Dacă asculți Hip-Hop și Rap, care e diferența dintre ele?"

În primul rând nu trebuie să cunoști asemenea lucruri ca să asculți acel gen de muzică. De asemenea, nu trebuie să porți haine specifice genului ca să te consideri un ascultător înrăit. Cu toate că sincer, în opinia mea, moda Hip-Hop/Rap se adaptează oriunde, chiar și casual.
Ce vreau să spun este că nu trebuie să cunoști anumite lucruri sau să abordezi o anumită vestimentație ca să fi ascultător înrăit al respectivului gen.

Eu de mic mi-am dorit o șapcă snapback NewYork Yankees iar voi știți că ascult hip-hop/rap, dar asta nu înseamnă că pe stradă o să mă vedeți purtând blugi în vine, deoarece eu nu suport moda swag. Trebuie să fi flexibil, nu trebuie să accepți orice vestimentație pe care un anumit gen de muzică o "impune".

Ce rol are vestimentația?
Reprezinți genul muzical pe care tu îl asculți și implicit, reprezinți țara și orașul. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu