De Ce Bărbatul/Femeia Înșeală? ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

joi, iulie 4

De Ce Bărbatul/Femeia Înșeală?

Este un subiect unde aș lăsa capitole întregi cu explicații dar am să restrâng cât se poate de mult. Încă de la început, ființa umană dorea să afle mai multe și să știe mai multe, o boală a curiozități. Unele persoane renunță la o fericire pentru ceva mai "bun". Pe lângă asta, interesele ocupă un loc important în acest top. Persoanele de sex feminin au un procentaj mult mai mare decât al bărbaților, nu cred că o să auziți foarte des "Un bărbat  sărac a cucerit o femeie bogată". Rareori auziți de așa ceva, mereu auzim cum o pițipoancă a pus mâna pe un bătrânel de 80 de ani. Tata îmi spunea că Franța este mama acestor obiceiuri, mereu vede prin parcări un bătrânel costipat de 80 de ani care are un Panamera și o "bombă" sexy  lângă el.
Eu unu nu mi-aș sacrifica o fericire frumoasă pentru una care...ți-ar oferi altceva iar apoi să te lase cu ochii în soare. NU îți sacrifica fericirea pentru altceva sau altcineva, crede-mă că nu merită iar când îți vei da seama, va fi mult prea târziu. Recent am auzit alt argument, că cică dacă băiatul știe să o țină aproape, ea nu înșeală. Adică ce vrea să spună? Că ea este o curvă în devenire și la un moment dat, pune și în practică?

Voi ce părere aveți? De ce bărbatul/femeia înșeală?

Un comentariu:

  1. E o discutie interminabila asta, se inseala din instinct, de nervi, pentru cunoastere, din nemultumire...

    RăspundețiȘtergere