Tu unde te relaxezi? ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

duminică, iulie 20

Tu unde te relaxezi?

În anumite perioade ale anului, oamenii au parte de o perioadă de relaxare sub formă de concediu. Răsplata pentru munca din timpul anului se concretizează fie într-o vacanță la mare, la munte sau alte destinații preferate de fiecare în parte. O mare parte dintre români hotărăsc să își petreacă vacanțele împreună cu alți prieteni, pentru ca distracția să fie mai mare. După părerea mea aceasta este o variantă foarte frumoasă, deoarece unde sunt mai mulți ditracția crește , fără apariția așa numitei stări de plictiseală. Dar nu este neapărat nevoie să mergeți în grupuri pentru a vă putea distra. Poate unii dintre noi preferă să meargă într-o vacanță pentru a îndepărta o parte din stresul acumulat peste an doar împreună cu familia . Știm ce efecte poate avea stresul asupra sănătății și liniștii noastre interioare , de aceea zona aleasa trebuie să fie capabilă să ne ajute să ne relaxăm ,nu să ne agraveze starea în care suntem prin diverse neplăceri. Pentru cei care merg cu pietenii în vacanță ,dar nu numai le recomand cazarea într-o vilă. 

Oferte puteți găsi și pe internet doar scriind cazare vilă, iar ofertele atât de la munte ,cât și de la mare o să vă fie prezentate. Mie personal îmi place marea, și de aceea am hotărât să merg împeună cu câțiva colegi de facultate la mare. Am căutat diverse locații până ce am intrat pe site-ul cazare-cazare.ro, unde am găsit câteva oferte în ceea ce privește cazarea într-o vilă aproape de mare.Aceasta se numește Vila Cube și este situată la 500 de metrii de mare și la 200 de metrii de centru,vis-a-vis de centrul balnear Grand.

Deci putem să mergem la plajă și mai apoi la o plimbare prin centru , iar dacă ni-se face foame în apropiere se găsește un restaurant. O idee foarte bună, dar am zis să mai căutăm și alte locații și am făcut cunoștință cu hotelul Vega. Un hotel de 5 stele din Mamaia, pare o ofertă foarte tentandă dat fiind facilitățile oferite ,printre care se numără conexiunea la internet,piscină,seif, estaurant, minibar,sală de sport,loc de joacă pentru cei mici ș.a.m.d Noi am ales aceste două locații, dacă dumneavoastră doriți o vacanță în alte obiective turistice pe site-ul cazare-cazare.ro aveți oferta din mai multe zone , prezentate cât mai succint pentru ca dumneavoastră să aveți o vacanță relaxantă ,ca la întoarcere să veniți cu forțe noi pentru a excela în toate domeniile vieții.

Un comentariu:

  1. Buna ziua,
    Ma iertati ca va deranjez,vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar despre copilasi mei.Singura mea speranta sunteti d-voastra.Toate detaliile despre copilul meu le gasiti pe site-ul http://salveazaoinima.ro/campaigns/ianis-si-rares/ sau pe blogul special creat pentru copii: http://ianisrares.blogspot.ro/. Astept din partea d-voastra un raspuns pe adresa de e-mail: flavialionte@yahoo.com
    Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere