Prima mea intalnire cu tehnologia ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

luni, mai 18

Prima mea intalnire cu tehnologia

Prima mea intalnire cu tehnologia a fost undeva prin 2004-2005, iar dispozitivul era un Simens. Tin minte si acum melodiile polifonice pe care le ascultam mereu in pauze. Colegii mei deja aveau telefoane care suportau fisiere MP3 si mai mereu eram "de ras" cu al meu Simens, insa acest telefon mi-a predat o lectie importanta de viata. Recent l-am intalnit in cateva sertare din camara, la fel de lovit si la fel de bun. S-a aprins din prima, iar odata cu el, s-a aprins in mine si dorinta de a dori mai mult, de a face mai multe. Oricat de mult au ras colegii de telefonul meu, acesta s-a aprins fara sa-i "pese" neaparat de ei. Chiar si acum, dupa ce l-am scapat in 2005 prin WC :D, dupa ce mi-a scapat pe scarile blocului si dupa ce am calcat din greseala pe el de n-ori, telefonul tot functioneaza. Aceasta a fost prima mea intalnire cu tehnologia. Imediat dupa au aparut telefoanele Nokia care suportau fisiere MP3 si care erau mai bine cotate, mai ales din punct de vedere al camerei foto. Cel mai cotat telefon cand eram in generala era acel Nokia N94.

Momentan detin un smartphone, insa acum ca tot am dat de acest Simens, vreau sa-l repun in folosinta. Mai ales prin lectia de viata care mi-a predat-o! :D Tehnologia a evoluat enorm in ultima perioada, toti cautam reparatii laptopuri sau service calculatoare, toti umblam pe la service GSM pentru inlocuire display sau pentru un simplu resoft. Un lucru e clar, pe vremea aceea, nu ma costa 800 lei un display. :) 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu