Arabesque - Instalatii sanitare ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

vineri, mai 2

Arabesque - Instalatii sanitare

M-am apucat acum ceva vreme de constructii. Mi-am facut si eu o echipa de muncitori cu ajutorul careia sa lucrez si sa fac multi bani. Eu sunt la inceput de drum fiindca nu ma prea pricep la constructii dar ma bazez pe tatal meu care lucreaza de 30 de ani in bransa. O sa ma ocup doar cu partea tehnica si cu proiectele. Practic toata lumea se va baza pe mine sa aduc lucrari noi de la care sa luam multi bani.Am apelat la o firma de pe internet sa iau recent produse pentru instalatii sanitare si termice si am fost multumit atat eu cat si clientul. De obicei clientii mei imi lasa mie totul pe mana si trebuie sa ma ocup si de materialele pe care le folosim. De aceea am cautat pe internet o firma de unde sa cumpar toate materialele de care avem nevoie ca sa imi usurez munca.


 Am intrat pe Arabesque si am vazut ca cei de aici au toate materialele de constructie de care avem nevoie sa construim o casa de la 0 si sa o ducem pana la finalizare. Imi place ca pot sa cumpar bca de calitate cum nu am mai gasit de mult timp. Eu am mai colaborat cu anumite firme dar incepusera sa creasca pretul si ieseam tot timpul in pierdere. Acum iau totul de pe internet si am garantia ca produsele sunt de cea mai buna calitate. Imi place sa construiesc cand am tot ce imi trebuie ca sa iasa treaba buna.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu