CumparLaptopDefect.ro - Servicii Eficiente ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

marți, mai 24


Recent am avut o mare problema cu laptopul pe care l-am achizitionat la second hand. Imediat dupa ce l-am cumparat, m-am jucat un pic pe el si l-am stins. A doua zi, il aprind pe baterie si doresc sa il pun in priza pentru a-l incarca, deoarece bateria era slabita. Nu stiu cum, dar priza a facut scurt si mi-a ars laptopul. Am cautat pe net un service de reparatii laptop si calculatoare in Bucuresti si am dat de www.pclaptop.ro si CumparLaptopDefect.ro. Mi-am vandut laptopul catre firma CumparLaptopDefect.ro si cu banii primiti am cumparat un laptop second hand de la PCLaptop.ro 

Laptopul primit de la PCLaptop nu se compara. Este cu mult mai profesional si mai ieftin, iar baietii de la service mi-au optimizat laptopul astfel incat sa n-am probleme in rularea unor aplicatii sau programe. De asemenea, mi-a placut faptul ca echipa PCLaptop si CumparLaptopDefect.ro chiar ingrijesc astfel de dispozitive si le ofera la vanzare la un pret foarte avantajos. Cei de la PCLaptop.ro au sedii in tot bucurestiul asa ca sigur ai auzit de ei. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu