Sandale Online ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

vineri, iunie 6

Sandale Online

Recent am avut luna de miere cu sotia mea si m-am gandit sa-i mai fac o surpriza. Stiu cat de mult ii plac ei incaltamintele elegante, asa ca m-am axat pe domeniul acesta. Am intrat pe internet si am cautat, iar dupa cateva minute, am gasit o pereche superba de saboti si sandale toc. M-am tot gandit ce sa-i cumpar, asa ca am intrebat-o. Ea mi-a zis ca-i plac sandalele albe, asa ca am cautat pe net si am gasit o pereche la doar 150 lei. 

Am pus repede mana pe telefon, am dat comanda de sandale albe online si in cam 48 ore au venit. Am ramas surprins sa vad ce calitate au si in ce mod mi-au venit impachetate. Nici macar nu am cerut fonta sau sa fie intr-o plasa de cadou, insa fix asa i-am primit. Dupa aceea, trebuia sa gasesc un mod unic de ai arata surpriza. Asa ca am asteptat. Am vazut ca se tot plangea ca nu are incaltaminte. Am luat plasa cadou si am pus-o in debara dupa ce terminase ea de cautat. Conversatia a fost cam asa:

Eu: - Uita-te in debara, sigur gasesti ceva pe placul tau! 
Ea: - Nu, nu gasesc! Nu am nimic care sa-mi placa! 
Eu: - Hai sa ne uitam impreuna! 
Ea: - Nu! Lasa! Nu mai caut nimic! 
Eu: - Hai cu mine macar! 

Cand i-a vazut, mi-a sarit in brate si ma imbratisat foarte tare! A fost foarte fericita. Mi-a fost frica ca nu am ales marimea potrivita, insa pe site am gasit si un convertor de marime si s-a potrivit perfect. Voi ce surpriza le faceti sotiilor sau sotilor? Cum alegeti produsul potrivit si de unde il cumparati? Astept parerile voastre in seciunea de comentarii! Daca doriti, am sa va arat si o poza cu ea in momentul in care i-am aratat cadoul! ^.^

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu